nienkeegberink.reismee.nl

Senior night en een baby!

Hallo iedereen,

Nou ik loop heel erg achter, maar 26 september had ik senior night met softball. Dit betekent dat de seniors geëerd worden. Je loopt dan samen met je ouders (in mijn geval mijn hostouders) dan het veld op en door de luidspreker wordt er een stukje verteld. Ook krijg je heel veel kadootjes van iedereen.

Mijn hostbroer Clint en zijn vrouw Darbi hebben dinsdag 11 oktober een kindje gekregen! Eigenlijk zou de baby maandag geboren moeten worden, maar de bevalling eindige niet zoals gepland. Uiteindelijk is Sadie met een keizersnee ter wereld gekomen. Maandag de hele dag en nacht in het ziekenhuis geweest, maar het was het allemaal waard. Ik vond het heel bijzonder op een pasgeboren kindje vast te mogen houden! Dinsdag hoefde ik dan ook niet naar school zodat ik even bij kon slapen.

Vrijdag 14 oktober had Nicole Appels haar homecoming. Ze was football maid! Later nog wezen kijken bij de football game van haar school, maar ze hadden jammer genoeg verloren. Zaterdag was er een fall festival in Booneville, dus daar zijn we nog even langs geweest. Waren wat kraampjes en wat atracties, een soort kermis.

Afgelopen vrijdag zijn Melissa en ik naar een concert van Chris Stapleton geweest. Dat is een echte country singer. Dat ik nou zo'n grote fan ben van die muziek wil ik ook niet zeggen. Maar het was wel leuk om een keer mee te maken!

Ik wandel hier heel veel (soms ook met de hond) en vaak heb ik dan een hele groep honden achter me aan. Er zijn hier namelijk zo veel straathonden. Ook zitten de honden die wel een baasje hebben vaak niet vast waardoor ze gewoon overal heen lopen. Dit is zo anders dan in Nederland, omdat we eigenlijk geen straathonden hebben. Ik zit dit dan ook te typen met een hond die ligt te slapen om mijn schoot, waarvan ik geen idee heb wie de eigenaar is.

Vanaf deze week ben ik weer van plan om naar de sportschool te gaan. Je doet hier eigenlijk helemaal niks aan beweging op een normale dag. Thuis fietste ik natuurlijk 11 km naar school en weer terug. Naar de paarden, wandelen en de sportschool natuurlijk. Hier gebeurd alles met de auto en met alles bedoel ik ook echt alles. Een van mijn hostbroers woont 2 huizen verderop. Moeten we iets ophalen? Pakken we de auto. Gaan we gewoon even snel langs? Pakken we de auto. Typisch Amerikaans dus.

Het is ondertussen ook herfst geworden hier. Ondanks dat is het nu half 6 en nog steeds 23 graden. Het blijft deze hele week ook nog ruim 27 graden. Nog niet echt een herfstgevoel dus. Melissa vertelde me ook dat vorig jaar ze met kerst nog gewoon shorts konden dragen! Het kan dus zo zijn dat het voorlopig nog niet gaat afkoelen.

Ik weet soms echt niet meer wat ik moet schrijven, omdat alles langzaam normaal begint te worden. Dus als iemand tips of vragen heeft zeg het alsjeblieft!

Liefs Nienke

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!